Sunday 23 June 2013

Original Li Shou Magic Herbal Slimming Slimming Pills - 40 Capsules x 500mg. Certified 100% all Natural!

Original Li Shou Magic Herbal Slimming Pills - 40 Capsules x 500mg




Li Shou Magic Herbal Slimming Pills dihasilkan menggunakan teknologi pengekstrakkan moden dengan tumbuhan istimewa yang terpilih. Ramuan ini telah terkenal dan diamalkan sejak beribu-ribu tahun dahulu in Yunnan. Li Shou Magic Herbal Slimming Pills adalah hasil ektrak daripada tumbuh-tumbuhan yang unik ini supaya hanya komposisi yang berguna sahaja yang diambil. Produk ini telah mendapat pengiktirafan dan kelulusan GMP (Good Manufacturing Practice). 


Bagaimana Lishou Berkesan meningkatkan metabolisme dan mengawal selera makan anda:


Li Shou Magic Herbal Slimming Pills mempunyai salah satu daripada bahan-bahan aktif Fu Ling (Tuckahoe) yang terbukti untuk menahan kelaparan atau menyekat selera makan dengan meningkatkan tahap serotonin di dalam otak yang bertindak sebagai isyarat memberitahu badan ia kenyang. Yakni, mengakibatkan kehilangan berat badan, atau mengawal berat badan. Pembuat Li Shou Magic Herbal Slimming Pills yakin bahawa sifat-sifat ini herba ini berkemuncak memberi pelaku diet apa yang mereka perlukan untuk mencapai matlamat penurunan berat badan mereka.


Li Shou Magic Herbal Slimming Pills menghasilkan kesan Thermic, menyebabkan peningkatan dalam kadar metabolik (yang ditunjukkan oleh peningkatan dalam penggunaan oksigen). Ia dikaitkan dengan pencernaan, penyerapan, pengangkutan dan asimilasi makanan yang telah dimakan. 

Penerangan dalam Bahasa Inggeris:


Bahan-Bahan Aktif:



[Size] 40 x 500 mg
[Usage] Once every day, one pill each time.(Taking before<after>breakfast)
[Storage] Keeping it in a cool, dry and avoiding light, indoors.
[Production date] Seeing the seal.
[Period of validity] 24 months
[Registered No.] Yun No.530100-002047,[2006]
[Production standard] Q/KBA06-2008
[Manufacturer] Yunnan Bai'an medical S&T Co.,LTD.

Testimonials & Reviews:


Cadangan Pengambilan:

Ambil 1 kapsul sehari sebelum atau selepas sarapan pagi bersama segelas penuh air kosong. Elakkan diminum bersama kopi, teh atau minuman berkarbonat. Jika terpaksa minum juga, jarakkan selama sekurang-kurangnya 2 - 3 jam.

Sesetengah orang mungkin mengalami kesan sampingan semasa minggu pertama seperti sakit kepala, dahaga, agak sukar untuk tidur, dan sebagainya. Ini bermakna, air yang anda minum tidak cukup. Semua kesan sampingan ini akan hilang jika anda minum air yang banyak. 

Untuk mengelakkan kesan-kesan sampingan: Sila sediakan diri anda dengan hari seli pada minggu pertama. Ambil satu hari dan berehat pada hari berikutnya dan seterusnya. Kemudian terus mengambil setiap hari seperti biasa, apabila anda merasakan bahawa anda telah boleh mengambil Li Shou Magic Herbal Slimming Pills setiap hari tanpa sebarang masalah.

Anda perlu meningkatkan kadar pengambilan air setiap hari kira-kira 3.5 - 5 liter setiap hari.  Ia akan membantu dalam mengurangkan berat badan dan menghilangkan apa-apa kesan sampingan daripada Li Shou Magic Herbal Slimming Pills.


<<<PERHATIAN>>>

* Lingkungan umur sesuai --> 16 ke 65 Tahun.
* JANGAN GUNAKAN JIKA hamil atau menyusukan anak.
* JANGAN GUNAKAN JIKA ANDA mempunyai:

Sebarang Penyakit yang berkaitan dengan kardiovaskular dan DARAH TINGGI!

Sila gunakan dengan berhati-hati dan bertanggungjawab. Jika anda mempunyai apa-apa keraguan tentang kesihatan anda berjumpa dengan doktor sebelum penggunaan!

Jika anda merasa apa-apa yang pelik di dalam badan anda, sila berhenti mengambil dan berjumpa doktor. Sila semak bahan-bahan dan jika anda mempunyai sebarang alahan makanan, jangan mengambilnya. Ingatlah bahawa produk semulajadi juga boleh bercanggah dengan ubat-ubatan lain yang anda sedang makan. 


<<<PASTIKAN HANYA YANG ORIGINAL!!!>>>








Dapatkan sekarang pada harga borong! 


SEMENANJUNG

SEBOTOL RM 180
2 BOTOL RM 350 (175/pc)
3 BOTOL RM 450 (150/pc)


Untuk menjadi agen, minimum kuantiti adalah satu dozen. Sila berhubung dengan saya untuk mendapatkan harga agen kepada sesiapa yang berminat sahaja.


SARAWAK/SABAH (Tambah RM 5 sahaja)

**Harga tidak termasuk pos**

Untuk pertanyaan atau tempahan:

Sila hubungi (sms @ whatsapp) Ms. Fina di talian +6010-3968066
Atau hantar email ke ruffina.store@gmail.com

No comments:

Post a Comment